poniedziałek, 3 lipca 2017

Zmiany! :)

Dzień dobry fani słodyczy :)

Jeśli są wśród was stali bywalcy mojego słodkiego bloga, na pewno zauważyliście, że niewiele się tu ostatnio pojawia.. Mam nadzieję, ze mi wybaczycie. Jak wszyscy doskonale wiemy, w życiu przychodzi czasem czas na zmiany.. niektóre z nich wiążą się z brakiem czasu, jeszcze inne z brakiem sił i chęci (znacie tego lenia? "zjadłabym ciasto ale nie chce mi się upiec?", na pewno tak!). Nie musicie się jednak martwić, nie porzuciłam słodkości, zrobiłam sobie tylko przerwę. Teraz wracam.. jednak w troszkę innej już odsłonie. 

Wszystkich zainteresowanych zapraszam póki co na mój instagram

...dopiero się rozkręcam. W najbliższym czasie pojawi się również fanpage na Facebook'u o czym was niezwłocznie poinformuje.
 A tymczasem... wszystkiego słodkiego! Do zobaczenia :)


Ps. nie umiem robić zdjęć, ale umiem robić ciastka. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...